Prvo je potrebno da u okviru stranice „Prodavnica“ pronađete proizvode koje želite da naručite. Pomoću dugmeta „DODAJ U KORPU“ koje se nalazi ispod svakog proizvoda, odnosno unutar svake stranice proizvoda, odabrani proizvod stavljate u „KORPU“. U korpu možete staviti jedan ili više proizvoda.
Kada ste odabrali proizvode koje želite da kupite, sledeći korak je odlazak na stranicu „KORPA“. Na toj stranici imate uvid u to šta ste sve stavili u „korpu“, takođe imate mogućnost da povećate količinu proizvoda koji želite da naručite, kao i da izbacite neželjene proizvode ukoliko ste se predomislili.
Nakon što ste pregledali „korpu“ pritiskom na dugme „Nastavite sa plaćanjem“ otvara se stranica „PLAĆANJE“. Na toj stranici će biti potrebno da navedete podatke o naručiocu i adresu za isporuku. Takođe, na ovoj stranici će vam detaljno biti prikazani svi detalji narudžbine. Ukoliko je na narudžbenici sve što želite da kupite i ukoliko se slažete sa uslovima korišćenja, poslednji korak je da pritisnete na dugme „Naručite“. Pristiskom na to dugme narudžbenica će biti kreirana i odmah će vam biti poslat e-mail koji sadrži sve elemente narudžbine. Na narudžbinu ćemo odgovoriti u što kraćem roku.
Načini plaćanja
Proizvode koje želite da kupite na agrofid.rs plaćate prilikom pouzeća. Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa narudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši u gotovom novcu na ruke kuriru koji vam donosi pošiljku.
Troškovi dostave
Troškovi dostave nisu uračunati u cenu proizvoda. Oni se dodatno naplaćaju i ne zavise od mesta isporuke već od mase pošiljke. Dostavu pošiljka vrše naše partnerske kurirske službe na teritoriji Srbije. Roba se šalje danas za sutra sa rokom isporučenja do 19 časova ukoliko kupac ne zahteva drugačije. Poručenu robu na vašu adresu isporučuje firma Aks express kurir po sledećim uslovima i cenama.
Pravo na odustajanje
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, obaveštavamo Vas da imate pravo da bez navođenja razloga odustanete od ugovora u roku od 14 dana od dana kada Vam je roba isporučena. Odustankom od ugovora oslobađate se svih obaveza osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustanka od ugovora. Vaša izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada ste nam je poslali. U slučaju odustanka od ugovora, procedura je sledeća:
1. Na našu e-mail adresu agrofid.mp@gmail.com možete dostaviti Vašu izjavu o odustanku, ili popuniti i poslati Obrazac za odustanak od ugovora.
2. Nakon što primimo Vaš e-mail, prosledićemo Vam Dokumenta za povraćaj robe na Vaš e-mail, što predstavlja potvrdu o prijemu Vaše izjave o odustanku od ugovora.
3. Dostavljena dokumenta je potrebno da odštampate, iste popunite, obavezno potpišete (potpišete i pečatirate za pravna lica) i zajedno sa robom i računom, pošaljete na adresu TR AGRO FID Srećka Jovanovića 31 A 11235 Mali Požarevac.
4. Paket koji sadrži robu za povraćaj je potrebno čvrsto upakovati i oblepiti samolepljivom trakom.
5. Proizvodi koji se vraćaju usled odustanka od ugovora moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i zapakovani u originalnu ambalažu
Kao kupac ne snosite troškove koji nastaju odustankom od ugovora, osim troškova poštarine koji proisteknu slanjem robe na našu adresu. Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, po prijemu robe koja se vraća po osnovu odustanka od ugovora, izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu u roku od 14 dana.
Da bi Vam izvršili povraćaj sredstava neopohodno je da roba za koju se vrši povraćaj novca, kao i popunjena i potpisana Dokumenta za povraćaj robe, budu dostavljena na adresu TR AGRO FID Srećka Jovanovića 31 A 11235 Mali Požarevac. Ispravnost podataka unetih u Dokumenta za povraćaj robe, garantujete svojim potpisom, tj. pečatom.
Reklamacije
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 063/262-497 ili nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu agrofid.mp@gmail.com i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24 h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj 063/262-497, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu agrofid.mp@gmail.com i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice (preuzmite). Robu zajedno sa obrascem Zahteva za reklamaciju (preuzmite) treba da pošaljete na adresu AGRO FID (sa naznakom za web shop), Srećka Jovanovića 31 A 11235 Mali Požarevac.